مصاحبه آرشیو خبر ها
رونالدو، گل سر سبد...

رونالدو، گل سر سبد...

اگر بخواهم صادقانه بگویم؛ بیانکونری قوی‌ترین تیم حال حاضر ایتالیا و رونالدو نیز ستاره طلایی (گل سر سبد) آن است. البته نباید کانسلو رو نیز از یاد ببریم؛ او توانایی بهترینِ جهان شدن در پست خودش را دارد.

 

امره جان دیگر خرید یوونتوس در این فصل نیز جزو آن دسته از فوتبالیست‌های دیوانه‌ای است که من عاشق سبک بازی‌شان هستم؛ همه اینها به اضافه لئو بونوچی. این اسامی را باید به تیمی اضافه کرد که خودش یکی از برترین‌های اروپا بوده و است. به نظر من بارسلونا و منچسترسیتی در کنار یوونتوسِ فعلی قوی‌ترین تیم‌های حال حاضر اروپا هستند.

 

در ایتالیا نیز بر خلاف نگاه همه کارشناسان که نظر به ناپولی دارند بلافاصله دست روی اینترمیلان می‌گذارم. همانقدر که در نقطه مقابل معتقدم رم نسبت به همیشه ضعیف‌تر شده است. میلان نیز علی‌رغم همه تصورها مشکلات غیر قابل انکاری را در خط دفاعی خود شاهد است؛ رومانیولی، کالدارا و موساکیو نیاز جدی به بهودی عملکردشان دارند در غیر اینصورت مشکلات روسونری بیش از پیش نیز خواهد شد. در نهایت پیش‌بینی من تا اینجای کار مدعی بودن یووه، اینتر، ناپولی، میلان، رم و لاتزیو در رقابت‌های این فصل سری A است.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی السیو تاکیناردی هافبک سابق تیم ملی ایتالیا و یووه در سالهای 1994 تا 2007 در گفتگو با Il Quaderno می باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: